040 580 5484 kati@polyquality.fi

ASIAKASTILAISUUDET

ASIAKASTILAISUUDET

Hyvin järjestetty asiakas- ja henkilöstötilaisuus on hintansa väärti. Hinnan ei tarvitse olla edes suuri, kunhan käytetään sitä raaka-aineista arvokkainta – ajattelua. Elämys ei maksa ekstraa.

Olen ollut mukana järjestämässä useita erilaisia asiakastilaisuuksia perinteisistä ravintolapäivällisistä messujen oheisohjelmaan. Eniten huomiota ovat herättäneet Muoviyhdistyksen Tulevaisuustoimikunnan Zirkus-esitykset Lahden muovimessujen iltatilaisuuksissa 2008 ja 2011.

Asiakastilaisuuksien järjestämisessä kannattaa olla varovainen. Huono tilaisuus voi romuttaa vuosien huolellisen brändinrakentamisen. Mutta parhaimmillaan ne syventävät asiakassuhteita, luovat uusia mahdollisuuksia ja auttavat uusien tuotteiden tai palveluiden lanseeraamisessa.

Tärkeintä on miettiä miksi kyseinen tilaisuus halutaan järjestää, mikä on sen tavoite. Vasta sitten voidaan miettiä mitä, kenelle, missä ja mitä se saa maksaa.