040 580 5484 kati@polyquality.fi

Julkaisin blogin LinkedIn Pulsessa miten hyvä sisältö on nykyaikaisen markkinoinnin kulmakiviä. Ihmiset ovat hyvin pitkällä ostoprosessissa ennen kuin he ottavat yhteyttä myyjään. Erilaiset vertailut sekä ystävien – tai jopa täysin vieraiden ihmisten – kokemukset, kommentit ja suositukset vaikuttavat siihen ottaako potentiaalinen asiakas koskaan yhteyttä sinuun.

Digitaalisen sisällön määrä kasvaa eksponentiaalisesti ja myös hyödyllistä sisältöä tulee koko ajan lisää. Mikä on sinun keinosi tavoittaa lukijat, katselijat ja optimaalisessa tapauksessa viestisi edelleen jakajat? Sillä ilman onnistunutta jakelua ei viestisi tavoita potentiaalisia tykkääjiä, ostajia tai vaikkapa tulevaisuuden työntekijöitä ja kumppaneita.

”Jos et ole verkossa, et ole olemassa” ei vielä koske ihan kaikkia länsimaalaisia ihmisiä. Mutta jos haluat tehdä kannattavaa bisnestä, ei ole samantekevää millainen jälki sinusta verkkoon jää. Vai jääkö minkäänlaista?

Lue koko blogi.

hevosenkenkä_akvaario